2012. április 17., kedd

Fekete-zöld füstös szem step by step

Bejegyezte: Victoria dátum: 8:03
Sziasztok lányok! Ma is egy step by step-el készültem nektek,remélem még nem unjátok.:D
Mostanában nagyon rákattantam a zöldre, kiakartam próbálni ,hogy feketével hogy mutat,és ez lett belőle, elég egyszerű kis smink ,de szerintem nagyon jól néz ki együtt a fekete, és a zöld. Na,de jöjjön a step by step:
Első lépésként lealapoztam a szemhéjamat,felragasztottam a szemem külső részéhez celluxot, majd a cellux mentén ,egy jól satírozható fekete szemceruzával megrajzoltam a smink alapját.Ezt elsatíroztam amennyire csak tudtam egy fekete szemhéjpúderrel.
Aztán a mélyítővonalba egy fényes világos zöld szemhéjpúdert vittem fel, és összemostam a fekete szemhéjpúderrel. A zöld szemhéjpúdert pedig elsatíroztam egy pezsgő színű szemhéjpúderrel, és ez a szín került kiemelőként a szemöldökcsontomra.Majd alul-felül kihúztam egy fekete szemceruzával a vízvonalamat,az alsó szempilláim tövébe zöld szemhéjpúder került, spiráloztam, műszempillát ragasztottam,felvittem egy kis zöld csillámot a mozgó szemhéjamra,és készen is voltam.:) Íme a végeredmény:
Nektek,hogy tetszik ez a smink? Próbáltátok már a feketét zölddel párosítani?:)

7 megjegyzés:

mrs__kovacs on kedd, április 17, 2012 írta...

nagyon tetszik :]
feketével még nem, csak szürkével párosítottam, de így is jól néz ki.

Victoria on kedd, április 17, 2012 írta...

Köszi,szürkével még nem próbáltam,de kifogom!:)

Dia on kedd, április 17, 2012 írta...

ez is gyönyörü:)
mien géppel csinálod a képeidet?annyira szépek mindig!

Unknown on kedd, április 17, 2012 írta...

Feketével majdnem minden szín jól néz ki! Igazán szép lett:-)

Makeupcakes on kedd, április 17, 2012 írta...

Nagyon szép! Mind mindig. :)

Victoria on szerda, április 18, 2012 írta...

Köszönöm lányok!:))
Dia: Rollei Powerflex 470 :))

Dia on szerda, április 18, 2012 írta...

köszi!:)

 

Aloebeautyblog Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Illustration by Enakei | Blogger Blog Templates